February 23, 2009

uiTm Lagi..

hahaha...sambung agik tok..
dtg uitm dekat nak kul 8 dgr cta cdak moonlight knk tahan polis..
pelik juak..tetiba jak..
duhal..salah paham jak..cdak xda polah salah papa pun..
sempat juak aku ngga sorang kenalan dr fsku..kwn jC..

event start dlm kul 8 lebih..
cdak 7 days after main..lyn owh..
ada 2 igek lagu cdak yg aku minat..
a beat away ngan new
tp mlm ya suma band just boleh embak 3 lagu jak..
line up cdak lain mlm tok.. lead gitaris cdak xda..org lain yg main..
dr pdh saif mlm ya..adiknya dpt keja kt petronas
tgh train kinek tok..yalh xda main..
tp tetap kawlh..

pasya cdak mayze..
band nang aku minat juak...
aura performance dr cdak ng powerlah..
tp syg sound system xbrapa..
xtauk apa yg masalhnya..
lagu propaganda minda cdak best owh

pasya mekorg main..
yalh tek..main 3 piece jak..
hahaha terpaksalah carik backup k gitarist
tp main ikut hatilh..
masing2 xpat dgr bunyi dr instrument lain..

ono dah full volume nya pusing kt amp
ku dah sampey 7 aku pusing..
tp masih juak mek duak xpat dgr bunyi dari gita masing2 haha..
nang hancurlah mekorg main tok..haha
lg musnah pun musnah juak..
haha mekorg jak tauk..mudin pa lagik..

tok ada sedikit gambarlah.
ya pun dari mudin..makseh din..
tok blog mudin..http://rusthouse.blogspot.com/





tgh halau nyamuk






aku..



aku jadi blur oleh mudin..

live fury city
best juak eh..
indie pun staillh...
mcm brit rock or retro rock jak
tp aku xingat nama lg cdak.
sorry..

last band cdak united kids of oi!!
ada lg bru cdak..jgn jerak
alu havoc depan stage..
organizer polah muka bingung..rilek iju...
gila crowd kat uitm tok
ckit gik aku nak gugok atas monitor..
nasib nimpak org..haha
apy trix for kids pun madah nya takut masok dlm circle pit
boi restart sakit burit tegal gugok..haha
yalah tek xmaok brik bj kat aku

sory xda gambar band2 lain...
tok pun ambik dari blog org..


No comments:

Post a Comment